Planuri
1 credit = 1 sms
Opțiuni flexibile pre-plătite, concepute special pentru a-ți crește afacerea.
Planurile care iți permit să trimiți notificări către clienții tăi și să primești răspunsuri de la ei în timp real:
Ce opțiuni ai cu fiecare plan de abonament?
Trimite notificări prin API
Integrează aplicația cu magazinul tău online și trimite notificări automatizate prin API, direct către clienți! Asigură-te că aceștia sunt mereu la curent cu statusul comenzilor, livrări și actualizări esențiale, fără efort manual.
Trimite notificări din Dashboard
Gestionează și trimite notificări direct din Dashboard-ul aplicației, fără a fi nevoie de integrare API sau cunoștințe tehnice. Ai control total asupra comunicării cu clienții și poți actualiza statusul comenzilor în doar câteva clicuri!
Primește răspunsuri de la clienți
Oferă clienților posibilitatea de a răspunde direct la notificările primite și menține o comunicare eficientă cu aceștia. Fie că au întrebări despre comenzi, livrare sau retururi, poți răspunde rapid și îmbunătăți relația cu clienții tăi!
Șabloane personalizate editabile
Personalizează fiecare notificare pentru a reflecta tonul brandului tău și a oferi clienților o experiență coerentă și profesională. Cu șabloanele editabile, ai control total asupra conținutului, astfel încât să transmiți exact mesajul dorit!
Rapoarte notificări trimise
Obține o imagine clară asupra notificărilor trimise și analizează eficiența acestora cu rapoarte detaliate. Vezi câte notificări au fost livrate, deschise sau la care s-a răspuns și optimizează strategia de comunicare pentru rezultate mai bune!
Rapoarte răspunsuri primite
Descoperă cum răspund clienții la notificările tale și optimizează comunicarea pentru o experiență mai bună. Cu rapoartele detaliate, poți vedea câte răspunsuri ai primit, ce întrebări sunt cele mai frecvente și cum să îți îmbunătățești suportul.
Preia răspunsurile primite prin Webhook
Conectează răspunsurile clienților direct la sistemele tale interne cu ajutorul Webhook-urilor. Automatizează procesarea mesajelor primite și gestionează interacțiunile fără efort manual!
Fiecare cont include
Formular trimitere notificări
Formularul nostru foarte ușor de folosit te va ajuta să trimiteți în doar câteva minute notificări care respectă prevederile GDPR
Curățarea listelor de contacte
Filtrul nostru inteligent de import va face curățenie în lista ta de contacte. Poate să reformateze numerele în mod automat chiar dacă sunt în stiluri diferite.
Numere virtuale
Punem la dispoziție numere virtuale dedicate pentru asocierea cu afacerea ta și recunoașterea mai ușoară a brandului de către clienți.
Rapoarte de livrabilitate
Iți oferim rapoarte autentice de livrare a mesajelor. Asta înseamnă că avem certitudinea că telefonul a primit notificarea, nu doar providerul de servicii de telefonie.
Acces API
API-ul nostru RESTful este deschis și disponibil pentru toate conturile. De asemenea, poate accesa callback-uri cu răspunsuri, folosind numerele disponibile.
Suport dedicat
Oamenii au rareori probleme atunci când folosesc interfața web pusă la dispoziție în aplicație, dar dacă întâmpini probleme, ne poți apela în timpul programului sau ne poți trimite oricând un email.
Întrebări frecvente
Pot să-mi schimb abonamentul?
Da, poți schimba planul în orice moment. De asemenea, vei păstra orice credite rămase de mesaje din planul anterior și aceste credite vor fi transferate în noul tău plan de abonament.
Cuvintele cheie expiră?
Nu, cuvintele cheie nu expiră decât dacă încetezi să plătești pentru abonamentul lunar.
Există contracte sau taxe suplimentare?
Nu, nu există contracte sau taxe suplimentare.
Oferim un trial gratuit de 14 zile, care este complet fără obligații și nu necesită un card de credit pentru înscriere.
Istoricul și notificările trimise se reportează?
Da, acestea se vor reporta de la o lună la alta, și vei avea opțiunea de a le accesa atâta timp cât plătești taxa lunară de acces.
Ce sunt cuvintele cheie?
Cuvintele cheie funcționează ca un prompt pentru răspunsuri, ceea ce stimulează angajamentul. Odată ce se face un răspuns la numărul virtual dedicat, cuvântul cheie acționează ca un declanșator care poate activa o varietate de funcții. Printre declanșatorii populari se numără confirmarea unei programări, înscrierea într-un concurs, redirecționarea către un email, chat de grup și setarea unui răspuns automat.
De ce Notice pentru eCommerce si Retail
Livrabilitate 100% a notificărilor către orice operator
Toate mesajele sunt trimise prin conexiuni securizare către furnizorii locali de servicii de telefonie.
Suport 24/7 x 365
Ai parte de suport specializat în orice moment. Echipa noastră de experți sunt aici să te ajute.
Fară contracte
Serviciul nostru de notificări este prepaid. Nu ai nevoie să îți faci griji despre asumări și contracte lunare.
Numere de telefon virtuale
Primești acces la numere de telefon virtuale de înaltă calitate pentru a întreține recunoașterea și consistența brandului.
Bogat în funcționalități
De la API-ul nostru flexibil și integrări cu platforme personalizate, până la o interfață web simplificată și ușor de folosit, vezi de ce peste 1000 de afaceri au ales deja serviciile de notificări Notice.
Ușor de folosit
Toate soluțiile de notificare sunt create special pentru a fi ușor de folosit. Alege dintr-o interfață web intuitivă, API REST sau o selecție extinsă de integrări pentru conecta serviciul la soluția ta existentă.

Crează mai multe
Beneficiază de puterea mesajelor text cu ajutorul portalului nostru de notificări.
Construiește relații durabile cu clienții tăi prin accesul trial de 14 zile.