versiunea 2 – 30 ianuarie 2025

Mulțumim pentru interesul față de website-ul și serviciile noastre.

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Prin navigarea pe website-ul nostru sau prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos.

Premise:

  • Acest document reprezintă un contract încheiat la distanță de către dumneavoastră și noi atunci când bifaţi căsuţaAccept termenii şi condiţiile”. Pentru a putea încheia acest contract trebuie să aveți vârstă de 18 ani (împliniți).
  • Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica oricând și fără notificare prealabilă prezentul document. Bifarea și/sau acceptarea de către dumneavostră a căsuței „Accept termenii şi condiţiile” echivalează cu acceptarea în mod expres a prezentului document. Cea mai recentă versiune a documentului este adusă la cunoștiința dumneavostră în secțiunea Termeni si Conditii În acest sens, vă recomandăm să verificați periodic secțiunile indicate anterior pentru a fi la curent cu orice modificări ale acestui document.
  • De asemenea, vă informăm că utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin intermediul acestui contract presupune și prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Politica de confidențialitate. Utilizarea acestor servicii este supusă unor condiții de calitate a informațiilor pe care dumneavoatră intenționați să le utilizați.
  • Totodată vă informăm că prestarea serviciilor noastre se face exclusiv prin mijloace de comunicare digitale care implică necesitatea utilizarea website-ului și platformei noastre. Așadar, utilizarea serviciilor noastre implică și plasarea de cookie și/sau alte asemenea tehnologii în conformitate cu Politica de cookie.
  • Pot exista situații în care oferta de servicii poate fi modificată din motive obiective. În cazul în care serviciile oferite devin indisponibile iar dumneavoatră nu sunteți interesat de noile servicii oferite, prezentul contract vă înceta, urmând că evetualele sume achitate în avans să fie restituite.
  • Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la [email protected]  şi o să vă răspundem în cel mai scurt timp.

Art. 1. Definiții

În cadrul prezentului contract următorii termeni vor fi interpretați portrivit definițiilor de mai jos:

Prestator” înseamnă Business Inception S.R.L., persoana juridica romana cu sediul în Bucureșți, Str. Vasile Nitu nr. 51, sector 4, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucureșți sub nr. J40/9917/2019, cod unic de identificare fiscala 41455280, capitalul social 200 lei, www.notice.ro, nr. de telefon 0772203628, cont IBAN nr. RO82INGB0000999909362069 deschis la ING Brancoveanu, reprezentata de Ciobotaru Flavius Georgian în calitate de Administrator

Cont” înseamnă secțiunea din Aplicație accesibilă Utilizatorului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Utilizatorului utilizarea serviciilor noastre și care conține informațîi despre Utilizator și date referitoare la relația de afaceri a Utilizatorului cu Prestatorul (e.g., date de contact, notificări trimise, facturi fiscale etc.).

Aplicație” înseamnă punerea la dispoziție de către Prestator a unui API (application programing interface), respectiv integrarea API în website-ul deținut de către Utilizator în baza self-service, respectiv că urmare a transmiterii de către Prestator a documentației tehnice necesare.

Comandă” înseamnă intenția dumneavostră reală de a fi parte din prezentul contract. Efectuarea de către dumenavostră a unei comenzi presupune îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții (i) alegerea voluntară de către dumneavostră a numărului de Credite, (ii) efectuarea plății aferente numărului de Credite, (iii) încheierea prezentului contract.

Destinatar” înseamnă clienții Utilizatorului conform condițiilor stabilite în prezentul contract.

Credite” înseamnă servicii care permit Utilizatorului utilizarea serviciilor noastre pentru un anumit număr de notificări, utilizatori și/sau alte specificații tehnice. Acestea, împreună cu prețurile lor, sunt afișate de regulă pe prima pagină a www.notice.ro și prețurile lor sunt cele de la data încheierii contractului, cu excepția unor prevederi contractuale diferite.

Informaţii Confidenţiale” înseamnă orice informație în legătură cu Utilizator sau Prestator, asociaţii şi afiliații acestora sau cu prezentul Contract și pusă la dispoziție fie înainte sau după data semnării, precum și informațiile despre Destinatari.

Notificare” înseamnă înştiinţările tip SMS/mail/push notification/instant message trimise de către Utilizator prin intermediul Aplicației către propria dumneavostră listă de Destinatari.

Website” înseamnă site-ul web deținut de Prestator având domeniul www.notice.ro și utilizând logo-uri ale Prestatorului, prin intermediul căreia Prestatorul prezintă Creditele oferite spre vânzare.

Servicii” înseamnă serviciile de transmitere a Notificărilor către lista de Destinatari definită de Utilizator.

Specificaţii” înseamnă orice detalii privind caracteristicile tehnice referitoare la utilizarea Serviciilor ptin intermediul Aplicației așa cum sunt precizate în Aplicație.

Tranzacţie” înseamnă operaţiunea de plată efectuată de către Utilizator, respectiv încasarea de către Prestator, a prețului aferent numarului de Credite alese de către Utilizator.

Utilizator” înseamnă orice reprezentant legal/persoana împuternicită a unui persoane juridică care își face un cont în Aplicație în conformitate cu dispozițiile prezentului contract.

Art. 2. Condiții de eligibilitate

Pentru a putea utiliza Aplicația trebuie (1) să aveți peste 18 și/sau capacitate deplină de exercițiu, (2) să fiți de acord cu prezentul document intitulat „Termenii și condiții pentru prestarea serviciilor”  (3) să ne furnizați informații de contact reale, complete și actualizate.

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați vor fi prelucrate respectând legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate.

Art. 3. Obiectul si prețul contractului

3.1. Obiectul prezentului Contract constă în furnizarea de către Prestator a unor Credite, care vor fi utilizate de către Utilizator pentru transmiterea de Notificări către Destinatari, în conformitate cu termenii și condițiile prevăzute în prezentul Contract. Prestatorul se obligă să pună la dispoziția Utilizatorului Creditele necesare, iar Utilizatorul se angajează să le utilizeze exclusiv pentru scopul definit in conformitate cu dispozițiile legale aplicabile și condițiile stabilite de Prestator.

3.2. Prețurile Creditelorlor sunt afișate în lei și nu includ taxa pe valoare adăugată. Prestatorul vă putea actualiza în orice moment prețurile Creditelorlor, iar o astfel de actualizare vă înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Credite. Cu toate acestea, pentru Creditele deja achiziţionate, rămân valabile preţurile de la data achiziţionării, până la epuizarea Serviciilor conţinute de Creditele respective.

3.3. În cazul plăților online, Prestatorul nu este și nu poate fi ţinut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Utilizator în plus față de preţul Creditelor achiziţionate incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului utilizat pentru achiziționarea Creditelor, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

3.4. Creditele achiziționate de Utilizator sunt valabile pe întreaga durată de existență a Prestatorului, dar nu mai mult de 24 de luni de la data achiziționării. După expirarea acestui termen, creditele neutilizate vor fi considerate expirate și, în consecință, nu vor mai putea fi utilizate de către Utilizator. Prin prezenta, Utilizatorul confirmă că a citit, înțeles și acceptat în mod expres această clauză, declarând că nu va avea nicio pretenție, fie prezentă, trecută sau viitoare, cu privire la creditele neconsumate și expirate. Prestatorul nu va fi responsabil pentru notificarea Utilizatorului cu privire la apropierea termenului de expirare a creditelor, iar aceasta rămâne responsabilitatea exclusivă a Utilizatorului.

Art. 4. Plasarea Comenzii și încheierea contractului

4.1. Încheierea contractului se poate realiza online (la distanță) prin urmarea pașilor pentru achiziție indicați pe Website sau prin semnarea fizică a contractului.

4.2. Metodele de plată acceptate sunt prin ordin de plată/transfer bancar în avans sau plata cu cardul online.

4.3. În situația în care Comanda pentru achiziționarea Creditelor este realizată online și dacă ne-ați furnizat o adresă de e-mail valabilă, veţi primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un motiv anume, nu vă putem procesa Comanda, vă anunţăm în cel mai scurt timp. În cazul în care nu putem să procesăm Comanda, dar plata s-a realizat deja, vom proceda la rambursarea sumei pe cardul utilizat pentru plată sau în contul bancar din care s-a făcut viramentul.

4.4. Datele existente pe Website și/sau pe orice alte canale de comunicare nu constituie o ofertă de contractare, ci au doar caracter informativ.

4.5. Contractul dintre dumneavoastră și Prestator se vă încheia în momentul în care Comanda plasată de către Utilizator este acceptată în mod expres de noi. Până la acceptarea expresă a Comenzii, nu vă exista niciun contract valabil între Prestator și dumneavoastră. Dacă Prestatorul nu acceptă Comanda, dar plata s-a realizat deja, suma vă fi rambursată integral.

Art. 5. Cum funcţionează serviciile puse la dispoziție de Prestator

5.1. În urma achiziţionării Creditelor, respectiv efectuarea plății, vă puteți crea un Cont de Utilizator, pe bază de nume/prenume, cod unic de identificare a societății pe care o reprezentați, numărul dumneavoatra de telefon, e-mail și parolă, pe care o veţi alege dumneavostră (minim 8 caractere care să includă o litera mare și o cifra). De asemenea, din motive de securitate, vă informam că re-confirmarea parolei introduse este necesara iar confirmarea efectiva a Contului de Utilizator se vă efectua în baza unui cod de confirmare pe care îl ve-ți primi pe adresa de e-mail și/sau nr. de telefon, indicate de dumneavostra în formularul de crearea a Contului de Utilizator.

5.2. Ulterior confirmării Contului de Utilizator de către dumneavoastră, informațiile din Contul de Utilizator vor fi revizuite în scopul verificării de către Prestator a condițiilor de eligibilitate pe care orice Utilizator trebuie să le îndeplinească. Această verificare de îndeplinire a condițiilor de eligibilitate se realizează prin utilizarea unor surse publice de informare, inclusiv, dar fără a se limita la: Registrul Comerțului, ANAF, recenzii online etc. Procesul de verificare poate include, de asemenea, verificarea istoricului financiar al afacerii dumneavoastră, evaluarea profilului de risc și alte măsuri adecvate pentru asigurarea securității și integrității Aplicației.

5.3. Condițiile de eligibilitate sunt:

  1. Existența legală: Afacerea trebuie să fie înregistrată legal conform cerințelor legale din Romania și să aibă toate autorizațiile necesare pentru a funcționa în mod legal.
  2. Capacitatea de a livra produse/servicii: Este posibil să se evalueze dacă afacerea are capacitatea și resursele necesare pentru a livra produsele sau serviciile conform angajamentelor contractuale și a standardelor de calitate.
  3. Transparență și comunicare: Afacerea ar trebui să demonstreze transparenta și responsabilitate vis-a-vis de Destinatri, respectiv să menționeze în mod public (e.g. website care este tratamentul aplicat prelucrării datelor cu caracter personal, procedura de retur etc.).
  4. Situația financiară stabilă: Afacerea ar trebui să prezinte un istoric financiar solid și să aibă capacitatea de a-și susține activitățile și obligațiile financiare în viitorul apropiat.
  5. Reputație și recenzii pozitive: Dacă există recenzii sau evaluări disponibile despre afacere, acestea ar trebui să fie predominant pozitive și să reflecte încrederea clienților sau partenerilor de afaceri.
  6. Conformitatea fiscală: Afacerea trebuie să fie în regulă cu toate obligațiile fiscale și să aibă un istoric pozitiv în ceea ce privește plățile către autoritățile fiscale.
  7. Conformitatea cu standardele de reglementare: Afacerea trebuie să respecte toate regulamentele și standardele de reglementare aplicabile în industria comerțului să și să nu aibă nicio istorie de încălcări grave ale acestora.

5.4. Odată ce condițiile de eligibilitate sunt îndeplinite, ve-ți fi informat via e-mail și/sau telefon cu privire activarea Contului de Utilizator.

5.5. Autentificarea în Aplicație se vă face cu adresa de e-mail utilizata la momentul creării Contului de Utilizator și parola aleasa de dumneavostra. În cazul în care uitați parola, resetarea acesteia este posibila. În acest sens, aveți obligația de a urma instrucțiunile transmise de către Prestator pe e-mail.

5.6. Odată logat în Aplicația pusă la dispoziția Utilizatorului pe website-ului www.notice.ro aveți dreptul de a vă crea propria lista de Destinatari.

5.7. Prin semnarea prezentului contract, declarați pe propria răspundere că aveți dreptul de a utiliza datelor personale ale Destinatarilor (nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și număr de comandă) în sensul transmiterii către aceștia de Notificări prin intermediul Aplicației, precum și faptul că aceste date sunt corecte și complete, conforme cu realitatea.

5.8. Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător, în nicio situație, pentru neîndeplinirea de către Utilizator a obligațiilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația națională și europeană aplicabilă.

Art. 6. Forța majoră și cazul fortuit

Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite aferente prestării serviciilor pentru consumarea Creditelor, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră și cazul fortuit includ, dar nu se limitează la pandemii, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, condiții meteorologice, acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet, Forța majoră sau cazul fortuit vor fi comunicate în cel mai scurt moment Utilizatorului şi vor fi

Art. 7. Proprietatea intelectuală

7.1. Întregul conținut al Website-ului este proprietatea intelectuală a Prestatorului.

7.2. Utilizatorii Aplicației nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral codul sursă al Aplicației, reproduce parțial sau integral Website-ul, copia, distribui, vinde sau exploata Website-ul în orice altă manieră contrară intereselor Prestatorului, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

7.3. Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a Prestatorului. Website-ul şi logo-urile sunt protejate de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, Prestatorul își rezervă dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele competente.

Art. 8. Politica de utilizare a Aplicației

8.1. Utilizatorul declară și garantează că:

  1. Nu vă trimite „SPAM”. Prin SPAM înțelegem „trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate” conform definiției oferite de Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice și de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
  2. Nu vă folosi baze de date închiriate sau cumpărate de la terți și se vă asigura că are acordul fiecărui Destinatar pentru transmiterea Notificărilor.
  3. Îndeplinește toate condițiile necesare pentru includerea Destinatarilor în Lista de destinatari din Aplicație, respectiv consimțământul acestora și/sau faptul că se află într-o relație (pre)contractuală cu aceștia.
  4. Informațiile aferente Listei de Destinatari sunt corecte și complete, conforme realității. Prestatorul nu poate fi ținut răspunzator pentru erorile umane și/sau materiale ale Utilizatorului referitoare la introducerea și definirea Listei de Destinatari.
  5. Nu vă utiliza informațiile aferente Destinatarilor decât în scopul persmis de către aceștia.
  6. Nu vă transmite Notificări de timp sms-marketing/e-mail marketing.

8.2. Utilizatorul declară în mod expres și garantează că vă respecta pe deplin măsurile și limitările tehnice stabilite de Prestator în mod unilateral, respectiv:

  1. Restricții geografice: Creditele  pot fi utilizate doar în Romania.
    1. Limitele API-ului: utilizarea Creditelor este restricționată la un anumit număr de Notificări transmise pe minut sau oră.
    1. Restricții de dimensiune a fișierului: este interzisa încărcarea de fișiere de orice natura (de exemplu dar fară a se limita la: imagini, conținut video/audio, link-uri etc.).
    1. Calitatea Notificărilor: Notificările pot fi utilizate exclusiv pentru transmiterea comunicărilor necesare pentru executarea contractului încheiat între Utilizator și Destinatari. În funcție de tipul de notificare, conținutul acesteia trebuie să fie personalizat conform necesităților (de exemplu, dar fară a se limita la: dezabonarea, confirmarea/anularea comenzii, termen livrare, retur etc.).
    1. Limite de caractere: lungimea Notificărilor poate fi restricționată la un anumit număr de caractere. În acest sens, Prestatorul pune la dispoziția Utilizatorului șabloane/modele predefinite de Notificări. Utilizatorul are dreptul de a le personaliza în limita permisa de Prestator. În cazul în care Utilizatorul alege să personalizeze aceste șabloane/modele predefinite și/sau să își creeze propriile Notificări, aceste acțiuni vor fi supuse unor procese de verificare automatizate și/sau umane desfășurate de către Prestator.
    1. Limite de stocare a datelor: pot exista constrângeri cu privire la cantitatea de date care pot fi stocate în cadrul aplicației, fie pentru utilizatorii individuali, fie pentru întregul sistem.
    1. Limite de distribuire a datelor: Aplicația nu permite realizarea de capturi de ecran, de a distribui sau de a copia datele. În cazul în care Utilizatorul are nevoie de exportarea datelor în propriile lui sisteme informatice, acest lucru se vă realiza strict în condițiile stabilite de către Prestator.
    1. Limite de concurență: Creditele pot avea restricții privind numărul de utilizatori sau sesiuni concurente pe care le poate suporta într-un anumit moment dat.

8.3. Prestatorul nu permite promovarea sau incitarea la ură, vătămare, discriminare, amenințare sau șantaj și își rezervă dreptul de suspenda sau închide Contul pentru orice utilizare a Aplicației care conține amenințări cu violența fizică, psihică sau emoțională sau orice conținut neadecvat incluzând, dar fără a se limita la hărțuire, intimidare, abuz, discriminare pe baza de rasă, naționalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, sex, orientare sexuala, vârsta, handicap, boală cronică necontagioasă, infectare HIV, apartenență la o categorie defavorizată, precum și orice alt criteriu care are că scop sau efect restrângerea, înlăturarea recunoașterii, folosinței sau exercitării, în condiții de egalitate, a drepturilor omului și a libertăţilor fundamentale sau a drepturilor recunoscute de lege, în domeniul politic, economic, social și cultural sau în orice alte domenii ale vieții publice.

8.4. Specificațiile referitoare la masurile de securitate, masurile tehnice necesare pentru buna funcționalitate a Aplicației, precum și instalarea API sunt disponibile în Aplicație și sunt puse la dispoziția Utilizatorului ulterior achitării prețului aferent Creditelor, precum și ulterior activării Contului.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

9.1. Ambele părți contractante recunosc și sunt de acord că, în cadrul relației lor contractuale, fiecare parte vă acționa că un Operator de Date conform legislației aplicabile în materie de protecție a datelor, respectiv (i) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și (ii) Legea nr. 190/2018 pentru implementarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și pentru abrogarea Directivei 95/46/CE. Prelucrarea datelor de către Prestator se vă efectua în conformitate cu Politica de confidențialitate disponibila pe www.notice.ro  

9.2. Obligații comune ale părților:

  1. Ambele părți se angajează să colecteze și să prelucreze datele personale în conformitate cu prevederile legale aplicabile și să respecte drepturile și libertățile persoanelor vizate.
  2. Ambele părți se angajează să implementeze măsuri adecvate de securitate tehnică și organizatorică pentru protejarea datelor personale împotriva accesului neautorizat, pierderii sau distrugerii accidentale.
  3. Ambele părți se angajează să notifice în mod prompt și adecvat pe cealaltă parte în cazul în care apar încălcări ale securității datelor cu privire la datele personale prelucrate în cadrul relației contractuale.

9.3. Responsabilități specifice ale fiecărei părți:

a)  Responsabilități ale Prestatorului:

  1. de a asigura masurile tehnice și organizatorice de securitate pentru protejarea datelor aparțînând Destinaților și Utilizatorului.
  2. de a nu transfera datele aferente Utilizatorilor și/sau Destinatarilor în afara spațiului UE.
  3. de a anonimiza/șterge datele aferente Destinatarilor – acțiune ireversibila care conduce la imposibilitatea recuperării de către Utilizator a datelor aferente Listei de destinatari – în termen de 12 luni de la data încetării prezentului contract. Totuși, Prestatorul are dreptul de a păstra evidențe anonimizate de exemplu dar fară a se limita la: rapoarte, analize, studii de caz etc.) ale ducerii la îndeplinire a obligațiilor asumate în prezentul contract pentru o durată de 5 ani. De asemenea, Prestatorul are dreptul de a pastra de exemplu, dar fară a se limita la: facturi/chitanțe/bonuri fiscale pentru o perioada de 10 ani în scop de contabilitate.
  4. de a implementa cererile Utilizatorului de ștergere a datelor că urmare a primirii de cereri specifice din partea Destinatarilor.

b) Responsabilități ale Utilizatorului:

  1. de a răspunde la cererile persoanelor vizate și de a-i informa pe aceștia cu privire la efectuarea transferului de date către Prestator.
  2. de a îndeplini în mod cumulativ, pe toată durata prezentului contract, toate condițiile necesare pentru includerea Destinatarilor în Lista de destinatari din Aplicație, respectiv consimțământul acestora și/sau faptul că se află într-o relație (pre)contractuală cu aceștia.
  3. de a introduce doar date corecte și complete în lista de Destinatari, conform realității.
  4. de a nu dezvălui credențialele de acces la Aplicație/Cont niciunei alte persoane.
  5. de a nu vă utiliza informațiile aferente Destinatarilor decât în scopul persmis de către aceștia.
  6. De a se asigura că toate Notificările transmise se refera la derularea unei relației (pre)contractuale cu Destinatarii și/sau sunt efectuate în baza consimțământului liber exprimat al Destinatarilor.

9.4. Ambele părți se angajează să utilizeze datele personale colectate numai în scopurile specificate în cadrul relației lor contractuale și să nu dezvăluie sau să transfere aceste date către terți fără consimțământul prealabil al persoanelor vizate sau în absența unei baze legale adecvate.

9.5. Ambele părți recunosc și respectă drepturile persoanelor vizate conform legislației aplicabile în materie de protecție a datelor, inclusiv dreptul la acces, rectificare, ștergere și opoziție.

10. Confidențialitate

10.1. Atât Prestatorul cât și Utilizator ulse obligă și garantează să păstreze confidențialitatea Informațiilor Confidențiale, să prevină divulgarea acestora terților și să nu le folosească în alte scopuri decât cele avute în vedere prin prezentul Contract, cu excepția celor autorizate în prealabil în scris de către Prestator/Utilizator și sub rezerva termenilor și condițiilor impuse de aceasta.

10.2. Informațiile Confidențiale pot fi puse la dispoziție fie în scris, în formă lizibilă vizual sau electronic, inclusiv prin fax sau prin alte forme electronice de transmitere, sau oral, și pot fi marcate că fiind confidențiale sau nu.

10.3. Următoarele informații nu sunt considerate că fiind Informații Confidențiale: (i) sunt sau au devenit publice (inclusiv, fără limitare la orice informații prezentate oricărei agenții guvernamentale și disponibile publicului) altfel decât în urma unei dezvăluiri de către Prestator cu încălcarea prezentei secțiunii (ii) sunt puse la dispoziția Prestatorului pe baze neconfidențiale dintr-o sursă diferită de Utilizator despre care Prestatorul consideră că nu îi este interzis să dezvăluie astfel de informații către Prestator (iii) sunt cunoscute de Prestator înainte de a fi primite de la Utilizator fără nicio obligație de confidențialitate sau (iii) sunt dezvoltate de Prestator independent de Informațiile Confidențiale dezvăluite de Utilizator.

10.4. Orice altă dezvăluire se consideră neautorizată şi atrage plata de daune-interese de către partea vinovată de asemenea dezvăluire.

11. Încetarea și prelungirea contractului

11.1. Prezentul contract se prelungește automat pentru o valoare egala cu numarul de Credite achiziționate inițial de către Utilizator în condițiile prevăzute la art. 11.2. Prelungirea automată presupune creditarea automată a cardului utilizat pentru achizitionarea Creditelor.   

11.2. În acest sens, Părțile convin că ori de câte ori numarul de Credite au fost consumate în proporție de 90% de către Utilizator, Utilizatorul va fi informat de către Prestator prin intermediul e-mailului și/sau telefonului, situație în care Utilizatorul are posibilitatea de a stopa prelungirea automată a prezentului Contract.  

11.3. Prezentul Contract poate înceta după cum urmează:

a)   la terminarea Creditelor;

b)   prin acordul scris al ambelor parti;

c)   prin denunțarea de către oricare dintre Parti prin transmiterea unei notificări cu 15(cinsprezece) zile calendaristice înainte de data efectiva de încetare a prezentului Contract;

d)   prin reziliere de drept și de îndată și fară nicio alta formalitate prealabila pentru nerespectarea obligaţiilor indicate în cele ce urmează, sub condiția plații de daune interese. Utilizatorul declara că acceptă, în mod expres şi fără rezerve dispoziţiile prezentei clauze. Rezilierea devine efectivă la data comunicată în notificare. Prestatorul are dreptul de a solicita rezilierea pentru nerespectarea de către Benefiaciar a art. 3, art. 7, art. 8, art. 9 și art. 10 din prezentul Contract.

11.4. Indiferent de modalitatea de încetare a prezentului contract, Contul de Utilizator vă fi dezactivat, urmând să intre într-o perioadă de grație de 30 de zile. În această perioadă de gratie, Utilizatorul are obligația fie de a șterge în totalitate toate Listele de Destinatari încărcate în Aplicație, fie de a le exporta în propriile sisteme. În cazul în care Utilizatorul nu optează pentru niciun dintre aceste varainte în primele 15 zile ale perioadei de gratie, în cea de-a 16-a zi a perioadei de gratie, Utilizatorului vă primi via e-mail și/sau telefon o notificare referitoare la obligația de ștergere sau de exeportare a Listei de destinatari. Daca nici ulterior primirii aceste notificări, Utilizatorul nu se conformează, Prestatorul vă dezcativa contul de Utilizator, ceea ce înseamnă că Utilizatorul nu vă mai putea face niciun fel de acțiune asupra Listei de Destinatari. Prestatorul vă șterge sau anonimiza în mod automat toate datele din Listele de Destinatari în termen de 12 luni de la data încetării prezentului contract, situație în care Utilizatorul nu are niciun drept de a cere despăgubiri Prestatorului. Indiferent dacă Utilizatorul optează pentru ștergerea sau exportarea datelor din Listele de Destinatari, Utilizatorul are obligația de a respecta cu strictețe instrucțiunile Prestatorului.

11.5. Indiferent de modalitatea de reziliere a prezentului contract, prevederile din art. 6, art. 8 și art. 9 rămân în vigoare, fiind pe deplin aplicabile.

12. Notificări

12.1. Utilizatorul este de acord că toate comunicările efectuate în baza prezentului Contract să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în formularul de comandă. Notificările transmise astfel se consideră primite în ziua următoare expedierii lor către Utilizator. Prestatorul are dreptul să folosească și alte metode de transmitere (prin poștă, curier sau prin intermediul executorilor judecătoreșți) a comunicărilor sale către Utilizator.

12.2. Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:

Pentru Utilizator – la adresa poștală menționată în formularul de comandă;

Pentru Prestator– la următoarea adresă electronică: [email protected]

13. Legislația aplicabilă. Litigii.

Prezentului contract este guvernat de legea română. Părțile vor încerca soluționarea oricărei neînțelegeri pe cale amiabilă, în caz contrar litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătoreșți române competente de la sediul Prestatorului.

Acest document este prezentat in versiunea v2 si a fost publicat la data de 30 ianuarie 2025.

Search